Friday, 19 June 2009

teka-teki

Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

kali ni aku nak kongsi satu teka-teki. siapa yang boleh jawab kira mantap lah aku kata. haha.

teka-tekinya berbunyi begini:

bila aku call, dia tak angkat.
bila aku sms, dia tak balas.
bila aku ym, kadang-kadang dia balas.

bila aku ke bilik dia, dia buat tak layan.
bila aku cakap dengan dia, dia tak pandang aku.
bila aku ajak makan, dia kata dah kenyang.
bila aku diam, dia pun diam.
siapakah dia?

silalah jawab teka-teki ini kalau rajin.
sekian.

8 comments:

madsha_88 said...

ni mesti akir..

sape lg..hehe

hamada hamdi said...

you're wrong madsha!
haha..btw nice try..

Amermeftah said...

haa itu tandanya anda bakal berterusan begitu sampai thn nam atau kalau kena caranya anda akan maju setapak menuju ke arah bff

Jackster® said...

mane aci bg teka-teki cmni, laen org laen care kene layan hehe

aku nk try jawab payad tp mcm musy ma3ul ar lak payad ckp kenyang bile ajak makan haha payad baek ko bace aku tules ni =))

Jackster® said...

haa tp ade sorang yg jenis call x angkat, sms x balas, ym dgn yg lain2 tu aku x pasti, orgnye sapwan haha

hamada hamdi said...

haha..apelah jack ni..ko tak terasa bersalah ke kalau ko peitk satu nama pastu ko kata dia tu orangnya..kesian dia tu..ko dah malukan nama dia..haish~...apepon kpd semua nama yang disebut sebelum ni semuanya tiada kaitan (baca:salah)..kalau terasa ke apa ke kira ngn org yg petik nama korng ek..

rumaisa' said...

sengal gile..ntah hape2

hamada hamdi said...

argh!!cik misae dah sampai sini. sebelum dia mengganas kat sini baik dihentikan semua komen2 untuk ruangan ni..kalau tak....
haha...cik misae tak marah kan?~