Monday 2 August 2010

Barakallahu lakuma.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

TAIPING, 31 Jul - Sari berita bergambar. Majlis menyambut menantu telah diadakan dengan jayanya oleh keluarga Ust Hj Zakaria Ahmad di kediaman beliau beralamat Kg Aman, Pokok Assam.


Majlis jamuan makan diadakan di dalam dewan bersebelahan dengan kediaman pengantin perempuan. Pasangan En Mohd Husmar Israq Husin dan Pn Naimah telah dahulu diijabkabulkan di Dewan Malaysia Abbasiah Kaherah, Mesir bulan Februari yang lepas.

Segenap lapisan masyarakat hadir bagi memeriahkan majlis ini termasuklah DS Menteri Besar Rakyat bagi negeri Perak Darul Ridzuan. Majlis turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran sahabat handai pengantin perempuan.





IPOH, 1 Ogos - Berita bergambar dari Ipoh, Perak. Satu majlis menyambut menantu telah diadakan dengan gilang-gemilang oleh keluarga Dr Shukor dan isteri di Dewan Cempaka Sari Silveritage Galleria, Medan Gopeng, Perak.


Majlis yang didahului dengan majlis akad nikah antara kedua mempelai telah diadakan di kediaman pengantin perempuan tepat jam 9.00 pagi. Dengan 15 lafaz [haha], En Muhammad Fitri Tokiran telah sah menjadi suami kepada Pn Balqis Asma' Saidah Abdul Shukor.











Majlis jamuan makan di dalam dewan diserikan lagi dengan persembahan daripada anak-anak yatim yang turut diundang.

Sekian dahulu berita. Berita disunting oleh Ehmad Hamdi B Naem. Assalamualaikum.

3 comments:

Thaaqhib Mohammed said...

bestnya. best

hamada hamdi said...

best apenye?

depa best kawen.

kami best jalan.

haha.

sinar_islami said...

baru dpat tgk gmbr2 di sini...
lelah sungguh nak on9 time cuti =)
syukran